سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شاید همگی شما کلمه مدیریت محتوا را شنیده باشید. سیستم مدیریت محتوا بخشی از یک سایت می باشد که طراحان سایت برای کنترل داینامیک بخش های محتوایی سایت های طراحی شده، آن را ایجاد می نمایند تا به راحتی بتوان محتوای قرار گرفته بر روی سایت از قبیل عکس ها، متن ها، منو ها و... را کاربران تغییر دهند و یا ویرایش نمایند و حتی محتوای جدید ایجاد نمایند.

البته این سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت های داینامیک در نظر گرفته می شود. زیرا وب سایت های استاتیک را فقط از طریق کد نویسی می توان تغییر داد و مهمترین فرق یک وب سایت استاتیک و داینامیک، در مقوله پویا بودن و داشتن مدیریتی برای ویرایش محتوای آن می باشد.

البته مسلئه داینامیک بودن و ویرایش که در اینجا گفته ایم مربوط فقط به محتوای سایت می باشد و برای اضافه کردن ماژولی خاص نیاز به دانستن علم طراحی سایت می باشد، زیرا برای تغییرات قالبی و ساختاری ، سیستم مدیریت محتوای گفته شده کاربردی نخواهد داشت.

سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت چیست؟

البته امروزه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا آماده یا cms های آماده یا اپن سورس در دنیا طراحی شده اند که با یادگیری آنها بسیاری از تغرات را در یک سایت می توان انجام داد. البته با توجه به معایب بسیار زیاد این cms های آماده ، استفاده از آنها برای طراحی سایت کار بسیار اشتباهی می باشد؛ مخصوصا اگر ما قصد بهره برداری از وب سایت را داریم و می خواهیم در سرچ کلمات خود در موتور های جست و جو رتبه خوبی پیدا نماییم و از این طریق به بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک دست پیدا نماییم، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا آماده، کار ما را دچار مشکل خواهد کرد و هرگز به این مهم دست پیدا نخواهیم کرد؛ همچنین امنیت پایین وب سایت های طراحی شده با cms های آماده یکی از عیب های بزرگ این طراحی سایت می باشد.

اما امروزه بسیاری از شرکت های طراحی سایت معتبر برای مدیریت محتوای وب سایت های خود، یک سیستم مدیریت محتوا ایجاد می نمایند تا مشتریان آنها به راحتی بتواند هر تغییری که نیاز دارند در محتوای سایت ایجاد نمایند همچنین امنیت بالای این نوع طراحی سایت نکته مهم دیگری ست که این روش طراحی سایت دارا می باشد.

ضمنا تظمین می نمایید که استفاده از طراحی سایت های حرفه ای و استفاده از مدیریت محتوای آنها برای ایجاد محتوا در سایت می تواند سایت شما را به یکی از قوی ترین وب سایت های فعال در زمینه تخصصی خود تبدیل نماید که این یعنی دست پیدا کردن به بازاریابی اینترنتی و رسیدن کلمات کلیدی وب سایت شما به رتبه های نخست موتور های جست و جو گر و جذب مشتریان فراوان، که تنها با طراحی سایت حرفه ای امکان پذیر می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش بهینه سازی سایت و آدرس seositedesign4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com